Nastanou-li potíže
Pokud se stalo, že vaše internetové připojení je nefunkční, zkontrolujte
prosím v prvé řadě nastavení síťové karty. Ta by v každém případě měla mít
nastavenu IP adresu, buď přidělenou automaticky od serveru DHCP, nebo
zadanou staticky. Rychlý přehled o stavu věci získáte zadáním příkazu do
příkazové rádky:
- ipconfig /all
Další častou příčinou nefunkčního internetu, je poškozená WinSOCK
vrstva. To může nastat virem, nebo spywarem. Jako rychlý test použijte
příkaz:
- ping www.seznam.cz
Pokud získáte odpověď a přesto prohlížeč nezobrazí žádnou stránku,
je to způsobeno poškozeným WinSock rozhraním. Zde nezbyde nic
jiného, než nás kontaktovat, problém pomůžeme odstranit.
|
Kontakt na technickou podporu
V pracovní dobu: Po- Pá 8:00 - 16:00
Telefonicky:
+420 485 102 567
+420 608 333 222
+420 608 335 335
+420 608 336 336
Ve dnech pracovního klidu pošlete SMS na jedno z čísel:
+420 608 333 222
+420 608 335 335
+420 608 336 336
Email:
info@innet.cz

|
Faktury za internet, které od nás pravidelně každý měsíc dostáváte
poštou jsou vystaveny za uplynulý měsíc. Při platbě za internet uveďte
jako variabilní symbol číslo smlouvy, nebo číslo faktury. |
Bankovní spojení:
2700535945/2010
IČ: 25484079 Firma InNET není plátce DPH. |